| | | |
חיפוש באתר
 
מבצעים

 

    

ביצוע הזמנה

 

 לפני  ביצוע ההזמנה, אנא בדקו את המכתב החודשי וודאו כי יש ברשותכם מספיק נקודות למתנה המבוקשת.

 

לא תתאפשר הזמנת מתנות באשראי הגדול 1000 נקודות.

 

1. אופן הזמנת המתנה:

 

את המתנות ניתן להזמין בכתב בלבד:

- באמצעות הדואר: על גבי מעטפת ההחזר.

- באמצעות הפקס.

- דרך אתר האינטרנט של מועדון הלקוחות: www.acnielsen-club.co.il

 

2. בעת ביצוע ההזמנה אנא ציינו את הפרטים הבאים :

 

- מספר החבר שלכם.

- שמכם.

- מספר הפריט אותו ברצונכם להזמין.

- תאור הפריט.

- צבע ומידה (אם צריך).

- כמות מבוקשת.

- כתובת למשלוח.

- מספר הטלפון בבית ומספר הטלפון הנייד.

 

חשוב לדעת...

 

 

 1. אספקת המתנות מתבצעת עד 28 ימים מיום ההזמנה. המוצרים ישלחו לבתיכם באמצעות הדואר או באמצעות חברת

 שליחויות. 
 

 2 . הזמנת המתנות תתאפשר אך ורק כנגד נקודות.

 אין באפשרותה של נילסן לקבל תשלום כספי (חלקי או מלא), תמורת הפריטים שבקטלוג, למעט הפריטים שלגביהם מצוין מסלול המחייב תוספת תשלום. במקרה של בחירת מסלול המחייב תוספת תשלום, יש ליצור קשר עם מחלקת מדגם הצרכנים טרם ביצוע ההזמנה.

 

 3. למזמיני תווי "בילוי נעים", מומלץ להתקשר למשרד על מנת לקבל רשימה מעודכנת של בתי עסק המכבדים את התווים.
 
 4. עם קבלת המתנה, הקפידו להוציאה ולבודקה. 
במקרים בהם המוצר מגיע באמצעות חברת שליחויות ועולה חשש כי הנו פגום (אריזה לקויה וכד'). אין לפתוח את החבילה ולהחזירה לשליח.
ניתן להחזיר מתנה תוך 14 יום מיום קבלתה
.
החזרת הפריט תתבצע אך ורק  באריזה המקורית, תוך תיאום עם מחלקת מדגם הצרכנים.

 

  אין להחזיר מוצרים ללא תיאום ואישור מוקדם.

 

5. האחריות על מוצרי החשמל והאלקטרוניקה תקפה לשנה אחת, מיום קבלת המוצר. אנא שימרו על טופס האחריות.

 בעת תקלה יש להתקשר למחלקת מדגם צרכנים.

 

 6. הזמנת פריטים מתוך קטלוג קודם ניתן לבצע תוך תיאום טלפוני עם מחלקת מדגם צרכנים.

 

 7. החברה עושה מאמץ לספק את המוצרים המופיעים בקטלוג זה. עם זאת השינויים ברשימת המתנות ייעשו מעת לעת על פי  

שיקול דעתה של החברה בהתאם לדגם הנמצא במלאי. נציג החברה ידאג להודיע על מחסור בפריט מסוים.
 

8. לתשומת ליבכם, במידה ופעילותכם במדגם תיפסק מכל סיבה שהיא, הנכם מתבקשים לנצל את הנוקדות שברשותכם תוך  12 חודשים. בחלוף שנה קלנדרית מיום הפסקת העבודה מול נילסן לא תהיה אפשרות לעשות שימוש  בנקודות.

 
9.במקרים בהם ההזמנה תכלול מספר פריטים מספקים שונים, ישנה אפשרות לכך שהמתנות יגיעו בנפרד.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

              

כניסה למערכת
 מספר חבר
 סיסמה
   
 
סל הקניות
 0 מוצרים בסל הקניות

לרשימת תפוצה
לעדכונים
 
 
 
 טלפון שירות לקוחות:

03-9200707, 03-9200714

מייל שירות לקוחות:

PanelServicesIL@nielsen.com
 
תקנון | שאלות נפוצות | שירות לקוחות | החשבון שלי | צור קשר
אתרים פלוס - מסחר אלקטרוני